Heeft u een vraag?
Dan staat hier waarschijnlijk het antwoord

Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen over uw reservering via Fietsverhuur Zeeland.
Heeft u een een vraag over de afhaal locatie? Kies dan de juiste locatie op de pagina en u vindt alle informatie over deze afhaal locatie.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder

Hoe maak ik een reservering?

Kies op de homepage voor de gewenste afhaal locatie. Dit kan via de lijst met locatie blokken maar u kunt ook kiezen voor een kaartweergave om te zien welke locatie in de buurt is.
Kies Fiets Huren om direct een reservering te maken of klik op meer informatie om meer te lezen over de betreffende locatie. Bent u op de locatie pagina dan kiest u daar voor Reserveren.
Wilt u de mogelijkheid om te annuleren dan kiest u voor het Zorgeloos onderweg pakket bij uw reservering

Waar vindt ik de prijzen en beschikbaarheid

Tijdens het reserveringsproces bij de gekozen locatie kiest u de huurperiode en het systeem geeft direct de beschikbare fietsen en prijzen aan.
Het kan voorkomen dat per afhaal locatie prijzen verschillen

Moet een reservering direct betaald worden?

Ja, u krijgt in het boekingsproces de mogelijkheid om via online bankieren de reservering te betalen. Zodra de betaling is voldaan ontvangt u een definitieve bevestiging op het door u opgegeven e-mail adres

Kan ik een reservering annuleren of wijzigen?

Zodra u een reservering heeft gemaakt en betaald is de reservering definitief. U kunt tijdens het reserveringsproces kiezen om het Zorgeloos Onderweg Pakket te reserveren. Dit pakket biedt de mogelijkheid tot annuleren tot 48 uur voor aanvang van uw huurperiode. Heeft u gereserveerd zonder het Zorgeloos onderweg pakket dan is omboeken van uw reservering op aanvraag mogelijk tot 48 uur voor aanvang van uw huurperiode op basis van beschikbaarheid.

Is er een korting als ik een fiets voor langere tijd huur?

Ja, Hoe langer u de fiets huurt hoe goedkoper het dagtarief.
U ziet tijdens het reserveren de juiste prijs voor de gekozen huurperiode.

Is er groepskorting mogelijk?

Ja, Een reservering voor grotere aantallen kunt u aanvragen via ons aanvraagformulier

Huur ik een fiets op eigen risico?

Tijdens het reserveringsproces krijgt u de mogelijkheid om het Zorgeloos Onderweg Pakket te reserveren. Dit pakket kunt u afsluiten om eigen risico te verminderen bij schade of diefstal en biedt een annuleringsmogelijkheid. Voor alle informatie over dit pakket klikt u hier

Is het mogelijk om fietsen te laten bezorgen?

Ja dit is mogelijk. U kunt uw aanvraag insturen via onze bezorgaanvraag
U ontvangt dan een passende offerte van ons met de mogelijkheden.
Het is niet mogelijk om online te reserveren voor een bezorging.

Is pechhulp inbegrepen tijdens mijn huurperiode?

Ja, uw reservering is altijd inclusief pechhulp

Wat moet ik doen als ik pech heb met mijn huurfiets?

Wij doen ons uiterste beste om onze fietsen in topkwaliteit te houden maar een pechgeval kan natuurlijk gebeuren. Een pechgeval dient direct bij constatering te worden aangemeld.
U kunt dit eenvoudig doen door contact op te nemen met de afhaal locatie waar u de fiets heeft gehuurd. Deze contactgegevens vindt u op de betreffende locatie pagina op de website.

Hebben jullie ook fietsroutes beschikbaar?

Ja! Wij bieden vanaf elke afhaal locatie de 3 mooiste fietsroutes in de omgeving van deze locatie. Deze vindt u op de locatie pagina via meer informatie

Kan ik mijn fiets na sluitingstijd nog inleveren?

Dit is per afhaal locatie verschillend. Deze informatie vindt u op de locatie pagina
via meer informatie. De openingstijden van de locatie zijn de afhaaltijden. Inlevertijden kunnen verschillen per locatie.

Krijg ik bij het huren van een E-bike een volle accu mee?

Ja, u vertrekt altijd met een volle accu vanaf de afhaal locatie. Huurt u een e-bike langer dan 1 dag dan krijgt u automatisch de oplader mee. Wilt u een extra lange tocht maken op 1 dag dan kunt u bij de afhaal locatie een oplader vragen. Deze zijn op basis van beschikbaarheid.

Heeft elke afhaal locatie dezelfde fietsen beschikbaar?

Nee, Het assortiment verschilt per afhaal locatie. Op de locatie pagina vindt u het aanbod per locatie. Heeft u een speciale wens of staat uw gewenste fiets er niet bij? Dan kunt u contact opnemen met de locatie via de contactgegevens op de betreffende locatie pagina. Elke locatie kan u voorzien van een passend advies.

Is er een handleiding voor mijn E-bike?

Op deze pagina vindt u de uitleg over uw gehuurde E-bike. Op de E-bike accu vindt u ook een QR code die u onderweg kunt scannen voor meer informatie over de werking van de fiets

Onze sfeerimpressie